Techniki sprzedaży
powinniśmy dostosować do osób, do których kierujemy nasze oferty.
Inaczej postępujemy z pojedynczym klientem, a inaczej z całą
firmą, której proponujemy swoje usługi.
Sprzedaż B2B nie
jest łatwa, nie mamy tutaj do czynienia z jednym klientem, którego
trzeba przekonać do zakupu produktu. Mamy do czynienia z całą
firmą i często osoba, z którą rozmawiamy przed podjęciem decyzji
musi skonsultować się z innymi osobami w firmie.
Jak zacząć rozmowę
sprzedażową? Po pierwsze należy się odpowiednio przygotować i
zebrać dokładne informacje o firmie, z którą będziemy
przeprowadzać rozmowę. Rozmowa musi przebiegać profesjonalnie, nie
możemy się jąkać zastanawiać, osoba, z którą rozmawiamy musi
wiedzieć, że bardzo dobrze znamy temat i oferujemy najwyższej
jakości usługi. Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne, to jak
zaczniemy decyduje o tym czy nasz rozmówca dokładnie wysłucha tego
co mamy do powiedzenia i zaproponowania.
Bardzo ważne jest
aby przekazać dokładne i zwięzłe informacje w sposób ciekawy i
zachęcający, musimy odbiorcę zmotywować i zachęcić do poznania
tematu, a przy tym rzeczowo i dokładnie przedstawić ofertę. Nie
jest to łatwe ale odpowiednie przygotowanie i dokładne poznanie
technik sprzedaży B2B pozwoli osiągnąć sukces.
COMMENTS