O szkoleniach pisaliśmy już dość sporo, ale tak naprawdę w tej tematyce zawsze znajdzie się coś ważnego do przekazania. Już nie wspominając o tym, że bycie na bieżąco z kwestiami powiązanymi z zarządzaniem przedsiębiorstwem to absolutny mus w realiach nowoczesnej gospodarki. Niestety, kto stoi w miejscu ten się cofa. Jak jednak sprawić, by firma szła do przodu i nie skończyła jak małe rodzinne firemki i wielcy, potężni potentaci, którzy upadli z hukiem. Podstawę rozwoju mogą zapewnić szkolenia sprzedażowe.
Wśród osób zajmujących się kreatywnym myśleniem, antycypowaniem trendów przyszłości czy nawet trenerów osobistych takich jak Mateusz Grzesiak wielokrotnie powtarza się slogan, że "sprzedaż jest umiejętnością przyszłości". Nie bierze się to z przypadku: wystarczy pomyśleć przez chwilę i każdy z nas znajdzie mnóstw powodów stawiających sprzedaż na pierwszym miejscu.  Obecnie wiele firm oferuje swoje usługi korzystając z pośrednictwa handlowców, managerów, specjalistów ds. sprzedaży czy poprzez działy obsługi klienta. Wszędzie tam cennym doświadczeniem okażą się szkolenia sprzedażowe. Oczywiście, praktyka czyni mistrza więc nasi handlowcy stopniowo będą szlifować swoje umiejętności, jednakże odpowiedni trening pozwoli im pozbyć się złych nawyków (a przecież każdy z nas wie jak szybko wchodzą one w krew). Poza tym zysk odłożony w czasie jest w pewnym sensie stratą - przecież lepiej jest wydać 5 złotych żeby zarobić 10 niż wydać 1 złotówkę w celu zyskania 2 (nadmierna oszczędność to częsty grzech naszego biznesu).